Zábaly

Jodobromový tepelný zábal je procedura využívající pozitivních účinků tepla a jodobromové solanky jako zcela přírodního léčivého zdroje. Jodobromová solanka přináší velmi příznivé léčebné účinky vyhledávané tradiční lázeňské minerální vody. Jedná se o bohatě mineralizovanou mořskou vodu z období třetihor, která se čerpá z podzemních ložisek uložených v hloubce 500 - 1000 m. V ošetřované oblasti dochází ke stimulaci krevního oběhu, zlepšuje se hojení tkání, významné jsou protizánětlivé, antiseptické a regenerační účinky, podstatný je také blahodárný vliv na pokožku. Jodobromové zábaly se uplatňují především při léčbě onemocnění pohybového aparátu jako artróza, Bechtěrevova nemoc, chronické bolesti zad, poúrazové stavy či při léčbě kožních nemocí zvláště pak lupénky. Velmi vhodné je použití rašelinového zábalu také na lokální prohřátí před terapií nebo masáží.

Na problémové místo přikládáme obklad napuštěný jodobromovou solankou, následně nosič tepla ohřátý ve vodní lázni na cca 60°C a nakonec vás zabalíme do příjemné teplé deky, abychom účinně podpořili Vaší relaxaci.

Délka aplikace: 20 min.

Rašelinový tepelný zábal je procedura využívající pozitivních účinků tepla a rašeliny jako přírodního léčebného zdroje. Rašelina obsahuje vysoké množství nejen organických a minerálních látek, ale i stopových prvků, které se působením tepla vstřebávají do organizmu. Společně s prohříváním tkání vede působení přírodních léčivých látek k uvolnění svalů, zvýšení prokrvení kůže a podkoží, stimulaci lymfatického oběhu, detoxikaci organizmu a má blahodárný vliv na pokožku. Velmi vhodné je použití rašelinového zábalu na lokální prohřátí před terapií nebo masáží, účinná je aplikace při subakutních a chronických bolestech zad a kloubů, při obezitě či celulitidě. Na problémové místo se přikládá jednorázový rašelinový obklad, následně nosič tepla ohřátý ve vodní lázni na cca 60°C a nakonec Vás zabalíme do příjemné teplé deky, abychom účinně podpořili Vaší relaxaci. Při aplikaci není klient znečištěn od rašeliny. Ve srovnání s tepelnou kapacitou vody je tepelná účinnost rašeliny 1,5 x delší, což podporuje výrazný, hluboce působící termický efekt se zvýšením lokálního prokrvení organizmu. Jeden jednorázový rašelinový zábal se doporučuje aplikovat 1 x denně, je plně hygienický, používá se jednorázově.

Délka aplikace: 20 min.

Tepelný zábal je procedura využívající pozitivních účinků tepla na lidský organizmus. Pozvolným uvolňováním tepla z tepelného nosiče se zvyšuje tonus kůže a podkoží, dochází k hlubokému prohřátí a relaxaci svalů a uvolnění vazivové tkáně, což značně zvyšuje efekt následné fyzioterapie nebo masáže. Účinná je aplikace při chronických bolestech zad a kloubů degenerativního, revmatického či traumatického původu. Na problémové místo se přikládá nosič tepla ohřátý ve vodní lázni na cca 60°C. Vaši relaxaci účinně podpoříme zabalením do příjemné teplé deky.

Délka aplikace: 20 min.

Kontraindikace všech tepelných zábalů: