Masáže

Léčebné masáže v ReFit Clinic vám přinesou nejen v dnešní uspěchané době tolik potřebnou relaxaci, ale především léčebný efekt. Prioritou je pro nás individuální přístup ke klientům a provedení léčebné masáže na vysoké odborné úrovni. Proto se v našem zařízení setkáte jen s plně kvalifikovanými fyzioterapeuty a terapeuty s dlouholetou praxí v oboru.

V úvodu vás čeká krátký rozhovor s terapeutem o vašich aktuálních i chronických zdravotních potížích, pocitech bolesti či o vašem momentálním psychickém rozpoložení. Na základě zjištěných informací společně vyberete oblasti těla, jejichž ovlivnění terapeutickými technikami povede k úlevě od vašich potíží.

Léčebný  efekt procedúry podporujeme mícháním masážních olejů na míru vám, vašemu zdravotnímu stavu i náladě. V ReFit Clinic používáme výhradně bio panenské rostlinné oleje, které mícháme s éterickými oleji nejvyšší kvality, abychom získali masážní směs s konkrétními požadovanými léčebnými účinky. Aromaterapie inhalací vonných esencí uvolněných z masážní olejové směsi podporuje již tak pozitivní léčebně - relaxační efekt masáže.

Po absolvování masáže je dobré nechat si čas na kratší odpočinek a vypít větší množství tekutin, masér Vám nabídne kvalitní zelený čaj nebo vodu ochucenou mátou a citrónem!

Všeobecné kontraindikace masáží:

Klasická léčebná masáž podporuje relaxaci namáhaných svalů, vstřebávání otoků, zmírňuje bolest, zlepšuje prokrvení a stimuluje lymfatický systém. Vhodná je v rámci regenerace a rekonvalescence při bolestech zad, hlavy a kloubů, po úrazech a operacích, při psychickém vypětí, po fyzické zátěži. Působí preventivně proti bolestem pohybového aparátu.

Délka masáže: 30 minut, 60 minut

Sportovní masáž je součástí cílené přípravy jedince (aktivního rekreačního nebo vrcholového sportovce) ke sportovnímu výkonu - pomáhá odstranit únavu po fyzické zátěži nebo naopak připravit na sportovní výkon. Regeneruje a navrací kondici, aktivuje svaly a zvyšuje jejich elasticitu, ohebnost a flexibilitu. Regenerační masáž urychluje odplavení metabolitů (např. laktát) ze svalů po sportovním výkonu. Lepší snášení fyzické zátěže umožňuje přípravná masáž, která má stimulační efekt. U vrcholových a intenzivně sportujících osob doporučujeme masáž 1-2x týdně, rekreačně sportujícím 1x za 14 dní.

Délka masáže: 30 minut, 60 minut

Reflexní a vazivová masáž je manuální léčebný zásah na povrchu těla, který velmi účinně ovlivňuje kromě svalů i povrchové tkáně (kůži, podkoží, fascie) a reflexní cestou působí na vnitřní orgány. Na rozdíl od klasické masáže se provádí nasucho bez použití masážního prostředku. Sestavy reflexní masáže jsou zaměřeny na záda, šíji a hlavu, oblast pánve nebo hrudníku a sled jednotlivých hmatů je přesně dán. Reflexní masáž pomáhá odstranit bolesti vyvolané poruchami páteře a kloubů, vnitřních orgánů či poruchami prokrvení, tiší poúrazové a pooperační bolesti.

Délka masáže: 30 minut

Baňkování využívá k potlačení bolestí pohybového aparátu a onemocnění vnitřních orgánů působení podtlaku. Pod přiloženými baňkami dochází k výraznému prokrvení, okysličení tkání a ovlivněním lymfatického systému k odvodu škodlivin. Správná funkce vnitřních orgánů se obnovuje reflexní cestou. Baňkování má příznivý efekt při bolestech zad, hlavy a kloubů, uvolňuje svalstvo, stimuluje imunitní systém, detoxikuje organismus.

Upozornění:

Délka masáže: 30 minut