Vodoléčba

V ReFitClinic jsme pro vás připravili jedinečnou možnost regenerace prostřednictvím vodoléčby. Dovolujeme si vám nabídnout návštěvu světa tradičních léčebných lázní a objevení přirozené „síly“ vody. Metody vodoléčby všeobecně povzbuzují samoléčebné schopnosti organizmu, posilují jeho obranyschopnost a vnitřní rovnováhu.

Vyzkoušet u nás můžete ergonomicky tvarovanou celotělovou rehabilitační vířivou vanu. Nadstandardní výbava vany zahrnuje 30 anatomicky rozmístěných vodních trysek a 170 vzduchových otvorů s možností regulace intenzity masáže. Pro maximální pohodlí během léčby a umocnění terapeutického prožitku je skelet vany anatomicky tvarován. Výbava vany je obohacena o nepostradatelnou opěrku hlavy, pocit bezpečí během procedury zesilují instalovaná vnitřní madla.

Neméně účinnou léčebnou péči vám poskytne technologicky vyspělá vířivá rehabilitační vana pro dolní končetiny. Vana je osazena 16 vodními tryskami s přivzdušněním a funkcí pulzního režimu masáže. Absolvovaná terapie pomůže vašim nohám najít ztracenou lehkost.

V našem zařízení naleznete harmonické prostředí, které vám usnadní odpočinek od běžných denních starostí i spěchu a stresu dnešní doby.

Léčebný a relaxační efekt koupelí podporuje obohacení přísadami:

Jodobromová solanka přináší tradici a velmi příznivé účinky vyhledávaného lázeňského přírodního léčebného zdroje. Jedná se o bohatě mineralizovanou mořskou vodu z období třetihor, která se čerpá z podzemních ložisek uložených v hloubce 500 – 1000 m. Jód se velmi snadno vypařuje do ovzduší. Tímto procesem se výrazně obohacuje jódové mikroklima během jódové koupele a formou inhalace přijme organizmus značné množství jódu. Částečně se jód vstřebává také kůží a sliznicemi.

Působení na látkovou výměnu přes štítnou žlázu a systém žláz s vnitřní sekrecí přímo ovlivňuje strukturu a funkci stěny cévní a tím stimuluje krevní oběh. Zlepšuje se výživa kloubní chrupavky a hojení tkání, významné jsou protizánětlivé účinky a ovlivnění funkce nervového systému. Jodobromové koupele se uplatňují především při léčbě hypertenze, onemocnění srdce a cév, onemocnění pohybového aparátu, neurologických a respiračních nemocí. Dezinfekčních účinků se nejčastěji využívá při urologických zánětech, u gynekologických a kožních nemocí zvláště pak u lupénky.

Soli z mrtvého moře. Obsah minerálů v Mrtvém moři dosahuje až 30 % ( pro srovnání koncentrace minerálů v ostatních mořích a oceánech se pohybuje kolem 3,5 %). Nejen koncentrace, ale také složení solí v Mrtvém moři  je zcela odlišné a činí tak z této vody unikátní přírodní zdroj s vysoce specifickými vlastnostmi a širokou škálou vyžití v klinické praxi. Složení solí z Mrtvého moře je charakteristické vysokým obsahem především solí hořčíku MgCl asi 30% a draslíku KCL asi 22%. Chlorid sodný NaCl, tvoří méně zastoupenou složku. Tyto minerály hrají klíčovou roli v metabolismu kožních buněk a jsou základem pro stavbu proteinů, lipidů, nukleových kyselin a  karbohydrátů. Proto je sůl z mrtvého moře  doporučována především pro klienty s kožním onemocněním ( lupénka, atopická dermatitida aj.) , ale také klienty s onemocněním pohybového aparátu.

Éterické oleje vám do koupele namícháme dle individuálních potřeb, zdravotních potíží nebo vaší nálady. Prioritou je pro nás dosažení léčebného efektu za současné relaxace v uklidňujícím harmonickém prostředí. Používáme přírodní rostlinné éterické oleje nejvyšší kvality, mícháme je dle požadovaných účinků tak, abychom podpořili léčbu vašich zdravotních potíží, posílili psychickou kondici a přírodní cestou pečovali o vaši pokožku. Aromaterapeutické působení inhalace vonných esencí uvolněných z koupele ještě násobí již tak významný léčebně – relaxační efekt koupele.

Vířivá koupel dosahuje příznivých účinků na organizmus masáží anatomicky rozmístěnými vodními a vzduchovými tryskami. Využívá silného mechanického působení proudu vířící vody, celkového pozitivního efektu vodního prostředí, hydrostatického tlaku a vztlaku a relativně vysoké teploty vody. Díky tomu dochází k prokrvení tkání, ústupu otoků, uvolnění svalstva a odeznění duševního napětí a stresu. Používá se především při bolestech pohybového aparátu, u poúrazových a pooperačních stavů, k regeneraci po fyzické zátěži a sportovních výkonech, při stresu i nespavosti. Kromě celotělové vířivé koupele aplikujeme také vířivou koupel částečnou na dolní končetiny. Ta svými účinky potlačuje pocity těžkých nohou, působí proti otokům žilního i lymfatického původu, vhodná je její aplikace po úrazech a operacích dolních končetin. Koupele lze doplnit o přírodní přísady podporující léčebný efekt. Po celotělové koupeli vás čeká relaxace v suchém zábalu, která umožní plné rozvinutí účinků absolvované rehabilitační procedury.

Vířivá koupel celotělová

Délka aplikace: 20 min. (+ 20 min. zábal)

Vířivá koupel celotělová s přísadou

Délka aplikace: 20 min. (+ 20 min. zábal)